16 квітня 2024 року відбулася відкрита лекція для українських і словацьких студентів на тему: «Застосування PR-інструментів у позиціонуванні України в умовах воєнного стану», яку прочитала Наталія Марчук – кандидат політичних наук, доцент кафедри журналістики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Під час лекції було презентовано такі питання:
1. Особливості подачі та сприйняття інформації в мережевому суспільстві.
2. Комунікативні тренди воєнного часу та особливості урядового PR.
3. Компоненти національного бренду.
4. Світові рейтинги брендів держав за 2023-2024 роки.
Лекція містила велику кількість практичних кейсів та ретроспективний аналіз створення та просування бренду України починаючи із 2000 року і до сьогодні.
Тема викликала значне зацікавлення у студентів, які підготували на основі прослуханого матеріалу власні журналістські матеріали.