Студенти-журналісти презентували рекламні ролики для соцмереж

Креативність та практичний досвід об’єдналися 22 травня на кафедрі журналістики, де студенти 4 курсу презентували свої залікові роботи з дисципліни «Реклама в ЗМІ».
Понад 30 рекламних роликів, створених для Instagram, TikTok, Facebook та YouTube, продемонстрували різноманіття підходів: від гумористичних скетчів про студентське життя до інформативних відео про вступ та напрямки навчання. Ці роботи, що вже традиційно стануть частиною вступної кампанії кафедри, не лише оцінювалися за якістю, а й дозволили студентам обмінятися досвідом та враженнями.
На завершення, викладачка дисципліни та доцентка кафедри журналістики Наталя Шотурма оголосила переможців – групу, рекламне відео якої найбільше відповідало вимогам залікового завдання. Зокрема всіх студентів пригостили солодощами, а переможці отримали додатковий приз.