Викладачі вузів України обговорили виклики та можливості у сфері диджиталізації на тренінгу у Львові

  8 та 9 червня у Львові відбувся тренінг-практикум «Три важливих фактори в практиці успішних медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація». Захід був організований чеською «Асоціацією з міжнародних питань» (Asociace pro mezinárodní otázky/Association for International Affairs) за підтримки Програми трансформаційної співпраці Міністерства закордонних справ Чехії в межах проєкту «Інноваційні підходи до наукової та журналістської практики».

Впродовж двох днів учасники тренінгу, серед яких була доцентка кафедри журналістики Наталія Шотурма, мали можливість поглибити свої знання у сфері медіа та обмінятися досвідом з колегами. Менторкою виступила диджитал-директорка Національної асоціації медіа, головна тренерка курсу «PRO Digital» в UMES (м. Київ) Наталія Беднарська.

Під час заходу викладачі з різних українських університетів, які представляли факультети журналістики, обговорювали виклики та можливості змін у підходах у роботі. Особливу увагу було приділено диджиталізації редакційної роботи, змінам у робочих процесах.

Учасники також дізналися про те, що шукають користувачі в інтернеті та який потенціал мають соціальні мережі для поширення інформації. Обговорювалися основні алгоритми роботи з соціальними мережами та ефективні способи просування бренду в диджиталі, зокрема, за допомогою співдії проектів на різноманітних платформах.

Тема використання штучного інтелекту викликала неабияку дискусію серед учасників.

У мінігрупах вони розробили проєкти для медіа, громадської організації, університету та онлайн-ресурсу, виділивши оптимальні інструменти просування для кожного напрямку.

«Цей тренінг-практикум був безцінним досвідом для мене. Я отримала нові знання з менеджменту, маркетингу та монетизації медіа, які допоможуть мені в подальшій роботі з магістрантами на дисциплінах «Рекламний менеджмент», «Інновації в рекламі та PR». Комунікація з колегами та можливість зустрітися офлайн були надзвичайно корисними.  Дуже вдячна чеській Асоціації з міжнародних питань та Комісії з журналістської етики за надану можливість навчання й обміну досвідом у цій важливій сфері», ‒ зазначила Наталія Шотурма.

Наприкінці тренінгу всі учасники отримали сертифікати, що засвідчують їх участь у програмі.