Упродовж двох днів 8 та 9 червня в Івано-Франківську відбулися безкоштовні заходи про створення цифрових продуктів на перетині ІТ та медіа. Такий захід відвідали також і студенти кафедри журналістики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Як розповідають організатори тренінгу, експерти різного напрямку – з маркетингу, журналістики, веб-дизайну, сторітелінгу, продуктового менеджменту та монетизації контенту провели три безкоштовні дводенні заходи про створення цифрових продуктів на перетині в Одесі, Харкові та Івано-Франківську. Загальна кількість відвідувачів івентів перевищила понад 1000 учасників, а кількість мотиваційних листів, що слугували «перепусткою» на захід – більше 2000 звернень!
Під час тренінгу учасників, які написали найкращі мотиваційні листи нагороджували цінними призами від телеканалу «1+1» : книгами, записниками, екосумками та футболками.
Олександр Козаченко керівник зовнішньої дистрибуції відеоконтенту і розважальних інтернет-проектів відзначив мотиваційний лист студентки першого курсу магістратури факультету журналістики Гнот Мар’яни та вручив екосумку від телевізійного проекту «Голос», футболку від «Digital Weekend», а також записник для нових ідей.
«Чесно кажучи, такі подарунки від спікерів «Digital Weekend» – це для мене несподіванка, мене переповнюють емоції! Такі презенти – приємні нагадування про те, що саме ти став частинкою крутого заходу, довідувався про злети та факапи популярного телеканалу країни, насолоджувався переглядом реклами із сторітелінгу та вдосконалювався разом із іншими учасниками тренінгу від «1+1». Дякую організаторам та спікерам «Digital Weekend» за таку можливість, за те, що допомагаєте молодим людям розвиватися, спілкуватися та не боятися створювати та реалізовувати власні задуми. Адже журналістика та ІТ не просто йдуть в ногу з часом – «застрибують» в таксі до аеропорту: встигнути на літак нових можливостей, проектів, до цікавих людей, які розповідатимуть небанальні історії і які зможуть вразити та зворушити увесь світ», – зізнається студентка першого курсу магістратури факультету журналістики Гнот Мар’яна.
Під час тренінгу учасники мали змогу довідатися про те, монетизуються розважальні сайти на прикладі 1+1», проаналізувати приклади залучення аудиторії в digital-продукти та кейсами інтеграцій рекламодавців в контентні проекти 1+1 media, довідатися все про про основні складові сторітелінгу та характеристики крутої історії та проведе case-study «7 базових сюжетів відеоконтенту», а також обговорити популярний телевізійний проект серіал «Школа» .
До слова, 17-18 серпня 2019 відбудеться масштабний 1+1 Digital Weekend 2019 у Києві. Організатори запрошують усіх охочих та акцентують, що цього року до спікерської команди доєднаються також спеціально запрошені лектори відомих зарубіжних компаній.