З 24 по 29 жовтня в Україні та по всьому світу проходив тиждень медіа та інформаційної грамотності, метою якого є підвищення рівня медіаграмотності у суспільстві. Студенти та викладачі кафедри журналістики не залишились осторонь.
Окрім успішного проходження першого Всеукраїнського національного тесту з медіаграмотності від «Фільтр», студенти другого курсу під керівництвом викладачки Тетяни Шлемкевич підготували власний проєкт.
28 вересня в онлайн форматі вони представили «Урок медіаграмотності», де кожна з груп відповідала за окремий блок. Так група Ж-23 розпочала з мотивуючої презентації «Чому важливо бути медіаграмотним». Студенти підібрали цікаві та корисні матеріали та дали власні рекомендації щодо джерел підвищення медіаосвіченості.
Щоб дізнатись наскільки студенти факультету філології вміють орієнтуватись у медіапросторі група Ж-21 провела власне опитування. Повне відео можна переглянути за покликанням : https://www.facebook.com/journ.pnu/videos/648273743624982
А на завершення група Ж-22 запропонувала всім бажаючим спробувати розгадати кросворд «Що ти тямиш у медіа» в онлайн форматі та отримати за це приз.
До презентації проєкту долучились викладачі кафедри, котрі високо оцінили старання майбутніх журналістів, подякували за їхню ініціативність та креативність. Зокрема, завідувач кафедри, професор Олександр Холод запропонував проводити подібний захід кожного року, адже така робота сприятиме набуттю практичних вмінь та розвиватиме критичне мислення у студентів. А підвищений інтерес до проєкту у студентів інших спеціальностей тільки підтверджує необхідність та важливість таких ідей.
Також для слухачів Івано-Франківського обласного центру підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій 24 жовтня в межах навчання за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації для державних службовців категорій посад «Б», «В» із використанням технологій дистанційного навчання викладач кафедри Наталія Шотурма провела тренінг на тему «Безпека поведінки в реаліях інформаційної ери. Критичне мислення», де окреслила основні постулати медіаграмотності та подала рекомендації щодо підвищення рівня інфогігієни.