Зустріч зі стейкхолдерами: обговорення освітніх програм

 На кафедрі журналістики у змішаному режимі відбулося засідання стейкхолдерів. Зустріч відбулася у рамках обговорення змісту, якості та перспектив освітніх програм “Журналістика” та “Журналістика та медіакомунікація”. В обговоренні  взяли участь викладачі та випускники кафедри журналістики,  роботодавці, академічна спільнота.
  Учасники зустрічі обмінялися думками та пропозиціями щодо удосконалення освітньо-професійних програм.
 Доцентка кафедри ТНПУ ім. В. Гнатюка Наталія Дащенко, зазначила, що освітня програма «Журналістика та медіа комунікація» – збалансована, логічна та  відповідає вимогам. Вона відзначила, що велику частку навчання займає практична складова. А також рекомендувала налагодити зв’язок з практиками у структурно-логічній схемі.
   Члени НСЖУ, генеральні директори ОТБ «Галичина» та ТРК «РАІ», кандидати наук Ігор Дебенко й Андрій Русиняк, доцентка кафедри журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю Університету Короля Данила Наталія Димніч, продюсер лінійний Бюро інформаційного контенту Філії АТ “НСТУ Івано-Франківська регіональна дирекція”КАРПАТИ” Юрій Надольський, випускниці кафедри журналістики Ірина Блаженко й Надія Гульчук зауважили, що загалом програма охоплює всі аспекти підготовки сучасного журналіста, проте досконалості немає меж. Тому запропонували й декілька змін до програми. Координаторка Центру журналістської солідарності Вікторія Плахта зазначила: «Приємно чути гарні відгуки про випускників і студентів кафедри, які поєднують навчання з роботою. Однак варто значно більше приділяти уваги такому предмету, як професійна етика, особливо, в теперішніх умовах, коли маємо багато вразливих людей. Також, говорячи про ефективність соцмереж, одночасно наголошувати й на відповідальності за оприлюднений контент, і на досконалості володіння рідною мовою».
  Завідувач кафедри журналістики Олександр Холод подякував за слушні пропозиції та зазначив, що висловлені думки будуть враховані під час перегляду навчальних планів й освітньо-професійних програм підготовки фахівців.