Про виклики у журналістській освіті для студентів та викладачів в Україні дискутували на Міжнародній конфереції

Викладачки кафедри журналістки Ірина Копистинська, Наталія Шотурма та Тетяна Шлемкевич взяли участь в міжнародній конференції «Журналістська освіта та інновації. Які можливості існують ?» Захід організований громадською організацією «Український інститут медіа та комунікації» в межах проєкту «Академія викладачів журналістики» у партнерстві з Deutsche Welle Akademie та за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Викладачі, дослідники, українські та іноземні експерти з освіти та технологій зібрались для обговорення викликів, що стоять перед сучасною освітою, зокрема проблем пов’язаних зі зміною звичних форм комунікації та особливостей навчання журналістів покоління зумерів.

Доцентка кафедри Ірина Копистинська виступила модераторкою однієї з панельних дискусій на тему: «Штучний інтелект, VR, AR у вищій журналістській освіті: можливості та ризики».

Де зокрема підіймались питання ризиків та етичних викликів пов’язаних з використанням штучного інтелекту та як ці технології можуть покращити підготовку студентів до сучасного журналістського середовища. За словами доцентки кафедри журналістики Наталії Шотурми, нам необхідне чітке розуміння що має залишатись незмінним , а що потребує обов’язкової трансформації. «Звісно підхід до навчання має змінюватись . Ми не можемо викладати сучасним студентам так, як це робили ще 5 -7 років тому. Це вже інші люди, у них інше сприйняття інформації, завдань та способів їх виконання і нам потрібно скеровувати їх у правильне русло»,- наголосила вона .

«Ми проговорили цікаві кейси, актуальні для студентів та викладачів усіх навчальних закладів. Це чудовий досвід спілкування з колегами та експертами, особливо з- за кодону. Їхнє бачення проблем у наші освіті дещо інше і ця відмінність дозволяє переосмислювати багато питань і знаходити неочікувані рішення», – зазначила асистентка кафедри журналістики Тетяна Шлемкевич.